Det er langt fra kun din virksomheds produkter eller ydelser, som tiltrækker kunderne. Når du skal markedsføre din forretning, er det afgørende, at den afspejler et image, som dine bruger og potentielle kunder kan identificere sig med.

Bæredygtighed og miljøbevidsthed er blevet betydningsfulde parametre, som virksomheder i alle typer af brancher forholder sig til.

Virksomheders samfundsansvar handler om alt fra psykisk arbejdsmiljø til at overkomme økonomiske udfordringer og nedbringe udgifterne.

Hold øje med de faste udgifter i virksomheden

Når det kommer til den økonomiske bevidsthed, spiller virksomhedens faste udgifter en stor rolle. Det er her, du som virksomhedsejer har mulighed for at nedbringe omkostningerne, så du kan opnå større overskud og bruge midler mere rentabelt i din forretning.

Mobilabonnement er en fast post hos stort set alle virksomheder uanset størrelse og forretningsområde. Der er brug for, at dine medarbejdere er fleksible og kontaktbare, så du og virksomhedens kunder kan komme i kontakt med dem. Som virksomhedsejer ved du alt om, hvor meget din mobil betyder. Du bruger den til kalender, aftaler, kontakter og mange andre betydningsfulde gøremål i forbindelse med din forretning.

Det kan svare sig både økonomiske og miljømæssigt at opnå information om de billigste mobilabonnementer, så du kan vælge den mest fornuftige løsning til dig selv og dine medarbejdere.

Derfor har valg af mobilabonnement stor betydning

Abonnement til mobil er en fast udgift og er et element, som du ikke kan være foruden i din forretning. Din mobil er på mange måder én af dine vigtigste arbejdsredskaber, der giver dig effektivitet og fleksibilitet.

Det er langt fra ligegyldigt, hvilket abonnement du vælger til din mobil. Det skal matche dine behov og ønsker, så du altid er dækket optimalt med tilstrækkeligt data og taletid.

Valg af bedste abonnement er en del af dit ansvar som virksomhedsejer, da det handler om at bruge virksomhedens økonomiske midler mest fornuftigt.

Har du et abonnement, der ikke matcher dit forbrug, kan det enten forvolde dig praktiske gener, hvis du hver måned mangler data, eller det kan være fordyrende og være overforbrug af midler i firmaet, hvis du har for mange GB.

Det gælder om at vælge dét abonnement, som matcher dine behov, når du vil leve op til dit samfundsansvar og træffe miljøbevidste og økonomisk fornuftige beslutninger som virksomhedsejer.

Vælg det bedste abonnement til dine behov

Det bedste abonnement handler om individuelle forhold. Det bedste abonnement er dét, som matcher dit gennemsnitlige forbrug. Det kan svare sig at bruge lidt tid på at undersøge de forskellige muligheder du har, når det gælder om at vælge den billigste løsning. Der er flere store udbydere af abonnementer at vælge imellem, som tilbyder forskellige pakker, der matcher individuelle behov.

Du kan bruge følgende guide, når du vil sikre dig at vælge det helt rette abonnement, som lever op til dit ansvar om at træffe fornuftige beslutninger om virksomhedens midler:

  • Start med at danne dig et overblik over de forskellige udbydere og deres produkter
  • Sammenlign 2-3 abonnementer
  • Vælg dét abonnement som i GB og omkostninger matcher dine behov og dit budget

Den store fordel ved at vælge et billigt abonnement er, at du kan spare penge hver måned. Som følge af de mange udbydere er der konkurrence på markedet, og det er derfor, du kan få mobilabonnement til lave, månedlige priser.

Sørg for at holde øje med særlige forhold såsom krav om bindingsperiode, mulighed for rabat og andre detaljer, når du vælger og sammenligner produkter.

Kom godt i gang med CSR rettede initiativer

Fordelene ved at vælge en billig mobilløsning har betydning på både kort og lang sigt. Når du er velovervejet i din beslutning om at vælge en billig løsning, sparer du penge hver måned, som du i stedet kan bruge på andre dele af din forretning (f.eks. markedsføring).

Når du kan vælge billige mobilløsninger uden at skulle gå på kompromis med hverken muligheder eller GB, skal du ikke bekymre dig om manglende data i fremtiden eller risiko for ikke at kunne komme i kontakt med dine kunder eller medarbejdere.

CSR (Corperate Social Responsibility) handler ikke kun om de store miljøbevidste beslutninger i virksomheden. Det handler i lige så høj grad om de små tiltag, som på længere sigt får stor, økonomisk betydning.

Det kan virke uoverskueligt at gennemføre samtlige tiltag, som der stilles krav til, for at en virksomhed kan komme i betragtning til det prestigefyldte CSR-mærke. Det bedste sted at starte er med de små beslutninger. Det er oplagt at starte med de små poster på budgettet, som virksomheden betaler til hver måned.